زنده با یادت/ cant forget your remember /




























هم سلولی...



باور میکنی

هنوز به هوای تو بارانی ام

 سنگ قبرت اغوشم



باورت میشود قلب های پاکی هر روز به دیدنم می ایند

گناهی ندارند

نمیدانند

قلبم را با تو دفن کردم/



خدایا گرفتی جسمش را  اشیانم سرد شد

ممنون

خاطراتش هنوز انقلاب می کند تنم را/



باورت نمی شود این روز ها عشق بازی میکنم با تو

در قاب شکسته ی خیالم



باورت می شود اسمان خدا تک ستاره شود

من فقط یکی میبینم

تو را



من اسیر تنت بودم وقتی بودی

حالا اسیر روحت شدم

جاودانه

شدی با رفتنت/




فقط یک بار اخمت را دیدم

گفتی برو

نفس اخرت بود

حالا دلیلش را

فهمیدم مهربانم/




راست گفته مرشد خوب ها زودتر کوچ میکنند

تو از من

بهتر بودی/





ببین چه به روزم اوردی خواب /درس /زندگی

توی بی وفا

گرفتی

یادت را نگیر/




به هرزگی محکوم شدم این روزها

تو می دانی از اسرارم

فریاد بزن

بر سرشان/




من که دوستت داشتم نگفتی رهایت نمی کنم

رها شدم ان قدر

که وزنی ندارم

این روزها/




به کدامین قلب پناه برم بی تو

میدانی

نفسم از جنس دیگریست

فقط برای تو میزند

بانگ/




نه فرهاد بودم نه مجنون ساده بودم

خوب بودم با تو بودم

شاد بودم/





زندگی حرکتی است در منشور

چرخه ای در سیال

یادگاری در ذهن

تو نابودش کردی/




کو فریادت ببین چه طور طناب دور گردنم می اندازند

به جرم نفس عمیق

اخر عطرت ویران گر است




من عشق را از تو اموختم

زمانی که

با تمام دردهای تنت

میخندیدی برایم




قلم مرا ببین با رفتنت به بیراهه رفته

نفرین را فریاد میزند

انکه روزی فنجانت را پر میکرد

از عاشقانه/




خدایا تعظیم میکنم به تقدیرت

گلم را به تو میسپارم

او لایق

تمام بهشت هایت است/





گلاب خوش بویم را بپذیر

ترکیب دو جنس ناب است

وجود خودت /

وخودت/





نگفتم من وفایم بیشتر است

ببین به زمین خدا

دل دادم

چه اشتباهی؟

کاش به تقدیرش...




نگفتم برو عشق من تاب و توان می خواهد

یک دنیا درد

یک دنیا سراب

یک دنیا دیوانگی

یک دنیا سفر

یک دنیا سکوت

حالا برو؟


i cant forget

your remember

wwh


the best love for me


and pleaze forget me

for on every day and

every time.

tanks

by.


 


 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + جمعه 24 تير 1392 / 2:55 /
- Online Support by www.1abzar.com --->